donderdag 6 augustus 2015



Geen eigen weg!

Math. 7: 13 -14
melodie: JdH 140

1. Ik heb een poort eens dicht zien staan,
waar niemand door kon komen,
die kon door mij niet open gaan
om daar ook eens te wonen,
aan mijn kant zat de deur op slot,
maar open aan de kant van God,
geen slot, geen slot,
was open door mijn God.


2. De weg was eng, de poort zo smal
om daar te kunnen komen,
de wet zo streng en diep het dal,
waar vijanden er wonen,
geen licht en ook geen wijze raad,
waardoor ik sterk en stevig sta,
door Hem, door Hem,
kon ik daar veilig gaan.


3. Zo kwam ik bij de poort te staan,
die Jezus bleek te wezen,
Hij was daar aan mijn kant gaan staan,
zo had ik niets te vrezen.
De sleutel en het slot was Hij,
de weg was open ook voor mij,
voor mij, voor mij,
De weg van God blijkt vrij.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten