zondag 23 augustus 2015



Voor wie en wat?

2 Sam. 7: 11
2 Kor: 5: 1
Hebr. 3: 4

De Heere bouwt mij een huis,
waarin ik eeuwig kan wonen,
door Zijn werk aan het kruis
wil Hij mij Zijn liefde betonen.


De Heere bouwt mij een huis,
waar mijn bloed niet voor vloeit.
Zijn bloed vloeide aan het kruis,
zo heeft God dat voor mij bedoeld.


De Heere bouwt mij een huis,
waarin ik niet meer wordt bedreigd
door de haters van Zijn kruis,
maar waar ik in vrede met Hem verblijf.


De Heere bouwt mij een huis
naar Zijn plan en wijs bestek,
bouwt Hij alleen dat huis,
waar ik nooit meer uit vertrek.


De Heere neemt mijn bouwvallig huis
met al zijn aanwezige gebreken,
herbouwt Hij voor Hem een volmaakt huis,
waaruit Zijn liefde voor mij nu al is gebleken
tot glorie van Zijn grote Almachtige Naam.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten