zaterdag 16 augustus 2014


https://www.youtube.com/watch?v=-KW4glFBk6s


1. Vaste Rots van mijn behoud
die mijn vijand tegenhoudt
waar ik dikwijls onder zucht,
Heer' mijn hart naar U toevlucht,
want ik weet bij U alleen
daar komt hij er niet doorheen.


2. Schone schijn houdt hij mij voor,
aan mijn oog en in mijn oor,
lokt hij mij Heer' bij U weg,
wil dat ik doe wat hij zegt,
maar U bent mijn Rots, o Heer'
daarvoor kniel ik bij U neer.


3. Laat o Heer' wat men zal zien,
dat ik U met blijdschap dien,
door het werk dat U volbracht,
word ik veilig thuis verwacht,
dan is Heer', geen storm te groot,
want ik ben Uw gunstgenoot.


4. Wordt mijn ziel steeds weer benauwd,
omdat 'k U niet heb vertrouwd,
leg Uw arm dan om mij heen,
laat mij Heer', dan niet alleen.
Doe mij door Uw Geest dan zien,
hoe ik daardoor angsten dien.


5. Houd mij veilig aan Uw hand,
leid mij naar Uw Vaderland,
waar geen woest geweld bestaat,
nooit een vijand mij meer slaat,
maar mijn ziel in vrede leeft.
Ik mijn God de eer voor geef.



Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten