zondag 31 augustus 2014



melodie: Heer wees mijn gids  Joh. de Heer nr. 569 c.c.


1. Heer', draai mij om,
mijn oog naar U gericht,
staan in Uw licht.
U vraagt aan mij,
kind, keer je naar mij om,
ja zondaar kom.
Blijf daar niet staan,
zover bij Mij vandaan.
Ik ben de weg,
waar jij met Mij kunt gaan.


2. Heer', neem mijn hand,
zodat ik niet verdrink,
in drijvend zand.
Geef mij de grond,
waar ik vast op kan staan,
niet zal vergaan.
Legt U mij uit,
hoe ik Uw wil kan doen,
mijn oog niet sluit,
voordat ik ben verzoend.


3. Heer', blijf dichtbij,
zodat ik niet verdwaal
in mijn verhaal.
Geef door Uw Geest,
dat ik verstaanbaar lees,
Uw Woord mij geeft.
Schenk mij 't geloof,
dat U aan mij bindt,
Uw Naam Heer' looft
mijn ziel, die U bemint.


Soli Deo Gloria!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten