donderdag 28 augustus 2014



Onmisbaar!


Dit moet men zeker weten,
dat zolang men leeft op aard,
God wil en zal geen mens vergeten
die, door geloof in Jezus, wordt bewaard.


Dit moet men zeker weten,
dat God Liefde is,
dat is de maat waar God ons mee zal meten,
wanneer onze schuld door Jezus bloed is uitgewist.


Dit hoef ik maar te weten,
dat God mij genadig is,
door Jezus kan ik dat niet vergeten,
dat ik zonder hem Hem alles mis.


Dit mag ik zeker weten,
dat ik zonder Zijn Geest niets weet,
geen ding in mij wordt zuiver afgemeten,
als Hij de maat niet bij mij meet.


Dan zal zonder het te weten,
mij duidelijk voor ogen staan,
dat ik van Gods niets wilde weten,
door Gods Geest, Gods Woord verstaan.


Zalig zijn,  die hongeren en dorsten,
naar de gerechtigheid,
want zij zullen verzadigd worden. matth 5: 6
Verlangend naar Zijn dis, door Hem worden geleid!


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten