zondag 31 mei 2015



Aan overvloed genoeg.


Ezech. 47: 1:12

Een stroom van ongerechtigheden
had de overhand op mij,
maar ook een stroom van levend water,
ging door Gods Woord en Geest 
niet aan mij voorbij van binnen.
Die stroom van ongerechtigheden
die ontdekte Hij in mij,
waardoor mijn overtredingen,
door Jezus bloed zijn weggenomen,
zo kon Gods genade in mij stromen,
en werd ik door Gods liefde schulden vrij.


Een stroom die niet is in te tomen,
een stroom van Gods weldadigheden,
waar binnen in Hij mij ontmoet.
Een stroom waardoor Zijn vruchten groeien,
op grond van Zijn Zoons vergoten bloed.
Meer, steeds meer stijgt het water,
waarin al wat leeft zich daarin beweegt,
Een stroom van onbeperkte zegen,
waarvoor Zijn kinderen Hem de lof voor geeft.


Soli Deo Gloria! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten