zaterdag 23 mei 2015



Mijn Koning is...

Hand. 1: 1-11
Rom. 8

Mijn Koning is Jezus, mijn Heer',
die komt zoals Hij is gegaan,
ja, waardoor ik meer 
een overwinnaar ben,
dan Zijn tegenstanders die
met hun eigen wapens slaan.
Mijn overwinning komt
alleen bij Hem vandaan.



Mijn Koning is Jezus, mijn Heer',
die komt zoals Hij is gegaan,
Hij sloeg mijn tegenstanders neer,
waardoor ik zonder Hem,
niet eeuwig tot Zijn eer,
lof en dank voor Hem kan staan.
Ja, alle volken zullen buigende
moeten belijden, Zijn grote Naam.



Mijn Koning is, Jezus mijn Heer',
die komt zoals Hij is gegaan.
Met Zijn liefde breekt Hij
mijn tegenstand daag'lijks weer
voor de zonden, die ik heb gedaan.
Zijn Geest leert mij steeds meer
Zijn liefde voor de zijnen
maar ook voor mij te verstaan.



Mijn Koning is Jezus, mijn Heer',
die komt zoals Hij is gegaan,
dan bied ik Hem geen
enkele tegenstand meer
voor wat Hij heeft gedaan.
Want wie is het, die kan zeggen.
Ik ben voor jou gekruisigd
en uit het graf weer opgestaan.



Mijn Koning is Jezus, mijn Heer',
die komt zoals Hij is gegaan.
Ja, op de wolken weer
komende bij God vandaan
om Zijn Kerk te bevrijden
uit hun verschrikkelijk groot lijden,
dan zal mijn Heer' en Koning,
voor eeuwig satans macht verslaan.


Soli Deo Gloria! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten