donderdag 7 mei 2015


Eeuwig Leven!


1 Kor. 15

Leven in het licht van Uw leven,
dat is de opdracht die wij kregen,
door Uw Geest en Woord,
ja Heer', werdt dit verstaanbaar gehoord.


Leven in het licht van Uw leven,
beschermt ons tegen de duisternis,
waar zoveel zonden worden bedreven,
daar Uw getuigenis niet is.


Leven in het licht van Uw leven,
waarin U uit de dood bent opgestaan,
heeft mij nu deze nuchterheid gegeven,
duidelijk weet ik de grond waarop ik kan staan.


Leven in het licht van Uw leven,
kan te midden zijn van de doden,
door het licht van U verkregen,
blijft U toch bij ons in onze noden.


Leven in het licht van Uw leven,
ondanks vijandschap en levens gevaar,
heeft U ons Uw zekerheid gegeven,
doden zullen opstaan, ja dat is waar.


Leven in het licht van Uw leven,
richt mij niet op mijn sterfelijk bestaan,
door het geloof van U verkregen,
ben ik Heer' nu reeds met U opgestaan.


Leven in het eeuwig leven,
door U mijn opgestane Heer',
dat heeft U aan mij gegeven,
dat leven sterft, door U, in mij nooit meer.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten