zondag 17 mei 2015




De Heere...


melodie: Ach blijf met Uw genade...


1. De Heer' is mij genadig
dat blijkt nog elke dag,
daarvoor Zijn lof zo waardig,
die ik Hem brengen mag.


2. De Heer' gaf mij de woorden
waarvoor ´k God danken kan,
Zijn Geest laat mij dit horen
daardoor doe ik dat dan.


3. De Heer' zal antwoord geven
aan hen die Hij bemint,
't staat in Zijn Woord geschreven,
dat die Hem zoekt Hem vindt.


4. De Heer' wil op ons smeken
vergeeft wat is misdaan,
maar zal de zondaars wreken,
ja die niet tot Hem gaan.


5. De Heer' wil ons bewaren
in ´t heetste van de strijd,
verlost ons eens van d' aarde
aan ´t einde van de tijd.


6. De Heer' laat ons getuigen
aan mensen om ons heen,
met hen de knieƫn buigen,
zo zijn wij niet alleen.

.
7. De Heer' bewaart de zijnen,
die midden in de dood
door vele droefheid kwijnen,
Hem roepen in hun nood.


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten