dinsdag 21 januari 2014



Blijven aanroepen!

Luc: 18:38

 
Leer mij Heer', U aan te roepen,
zoals die blinde bedelaar deed,
Jezus, Zoon van David,
ontferm U ook over mij,
zodat ik U nooit meer vergeet.


Leer mij Heer' aan te blijven houden,
en geen mens mijn bedelen stopt.
Want U Heer'  kunt mij helpen
om alleen op U te vertrouwen,
waardoor mijn hart voor U klopt.


Laat geen hindernissen in mij over,
leer mij om in U te geloven
ook al sprak mijn hart U tegen
Heer' onthoud mij niet Uw zegen,
laat Uw Geest in mij niet doven.


Heer' mijn mond geeft stof tot juichen
door eerbiedig voor U neer te buigen.
U die mijn ellende kent
is het die mijn verlossing brengt,
daar zal ik U eeuwig voor dank betuigen!


Heer' die voor mij op de aarde kwam,
al mijn zonden op U nam,
aan het kruis deze wegdroeg,
deed wat Uw Vader aan U vroeg,
Ja Heer', verbind mij aan Zijn stam!


 
Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten