dinsdag 28 januari 2014









Een nieuw lied!


1. Als ik niet kan slapen
liggend zonder licht,
schrijft God in mijn gedachten,
weer een nieuw gedicht.


2. Hij leert mij eerst bidden
door Zijn Woord en Geest,
doet mij van God begeren,
dat Hij mij voorleest.


3. Geef in 't nacht' lijk duister,
Uw onmisbaar licht,
een oor dat naar U luistert
wat Uw Geest verricht.


4. Spiegelt mij voor ogen,
't kruis op Golgotha,
door Jezus hoofd gebogen,
schonk God mij gena'.


5. Zijn Woord als een wonder
komt dan op in mij,
nooit kan ik dan nog zonder,
mijn God maakt mij blij.


6. Eens laat Hij mij slapen
in een duistere nacht,
daar zal Hij voor mij waken,
zo 'k Zijn komst verwacht.


7. Laat ons nu Uw Woorden
zingen tot Uw eer,
door vele monden horen
tot U wederkeert!


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten