donderdag 16 januari 2014

 
De Heere geeft...
 
 
 
 
De Heere geeft nog elke dag,
de allergrootste reden
waarom ik Hem nog danken mag
voor het heden van Hem verkregen.
 
 
 
 
De Heere geeft nog elke dag
om naar Hem toe te leven.
Daar heeft Hij mij dé Bron
van levend water voor gegeven.
 
 
 
 
De Heere geeft nog elke dag
om dicht bij Hem te leven.
Zijn genade die Hij ons gaf
in Zijn Woord, om dat door te geven.
 
 
 
 
De Heere geeft mij nog elke dag
om op Hem terug te zien,
hoe Hij ons nog bewaarde
die reden was er in ons niet.
 
 
 
 
 
De Heere geeft mij nog elke dag
samen met mijn vrouw
en kinderen, Hem danken mag,
mijn God waarop ik bouw.
 
 
 
 
 
De Heere geeft ons nog elke dag
om aan Hem te mogen vragen,
Heer' als het zo van U wezen mag,
wilt U ook onze zonden wegdragen.
 
 
 
 
 
De Heere geeft nog elke dag
om naar die dag uit te zien,
waar wij God eeuwig loven en danken mogen
op die plaats die Hij voor ons heeft verdiend.
 
 
 
 
 
Soli Deo Gloria! 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten