vrijdag 31 januari 2014

Nemen en geven 2.

melodie: gezang 228 HB

1. Neem mijn ik gericht zijn Heer'
uit mij weg, ja telkens weer
blijkt dat ik de aandacht vraag 
wat ik wil en doe vandaag.

2. Geef mij Heer' Uw wil in mij,
die maakt mij van zonden vrij
door wat Jezus voor mij deed,
waardoor God mijn schuld vergeeft.

3. Neem in mij de twijfel weg,
wat de satan in mij legt, 
Hij die mij verleiden zal
brengt mij in dat jammerdal.

4. Geef mij Uw beloftes Heer'
daarop pleit ik telkens weer,
wat mij vast en zeker maakt
al mijn twijfel tegenstaat.

5. Neem mijn leven geef dat Heer'
't leven uit Uw Vader weer,
waardoor ik niet sterven kan,
eeuwig leven mag ik dan.

6. Geef mij woorden in de mond,
die getuigen wereldrond,
van de Liefde die U geeft,
waar de lof voor U in leeft.

7. Neem mijn leven eens van 'd aard,
daar het door U wordt bewaard,
tot de dag waar U verschijnt,
U nooit meer van mij verdwijnt.

Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten