vrijdag 27 juni 2014


Bloedarmoede?



Mijn bloed is moe,
arm aan een gegeven
om mijn lichaam
voldoende kracht
te kunnen geven,
waardoor ik nu rustig aan
moet leren leven,
al geef ik dat maar moeilijk toe.


Mijn bloed is moe,
waardoor Zijn Geest
alle tijd mij heeft gegeven
om kracht voor mijn lichaam
en ziel, door Hem aan God te vragen
in mijn gebeden,
daarin geef ik aan Gods recht toe,
wat er verkeerd was in mijn leven.


Al is mijn bloed arm en ik moe,
ben ik God dankbaar om hoe
Zijn Geest in Christus mij toevertrouwt
hoeveel God van mij houdt,
Hij schenkt mij Zijn rust,
waar Zijn Woord mij nu kust
in het volste vertrouwen,
dat God alles
in Christus gedaan heeft
om mij te willen behouden.
Dat geef ik met dankbaarheid
aan mijn God blijmoedig toe.



Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten