vrijdag 20 juni 2014



Uw Geest doet mij verstaan...


Uw Geest doet mij verstaan,
hoe ongelovig ik ben weggegaan
uit het verbond van Uw genade,
daar hechtte ik aan geen waarde.


Uw Geest doet mij verstaan,
hoeveel zonden ik heb gedaan,
terwijl ik wist wat echt niet kon,
was juist ik het die daaraan begon.


Uw Geest doet mij verstaan,
dat Uw recht moet blijven staan,
juist omdat U zelf mijn schulden kreeg,
waarover ik maar liever zweeg.


Uw Geest doet mij verstaan,
dat het zonder Uw Woord niet zal gaan,
om Uw liefde te aanvaarden
is Uw Woord alleen van waarde.


Uw Geest doet mij verstaan,
hoe ik in mijn God kan geloven,
door wat Christus voor mij heeft gedaan,
kan ik het vuur van Uw Geest niet doven.


Uw Geest doet mij verstaan,
dat ik verloren zou moeten gaan
omdat ik Uw werk tegenstond,
door praatjes uit mijn ijdele mond.


Uw Geest doet mij verstaan
hoeveel U van mij houdt,
door dat wat Jezus heeft gedaan
heb ik alleen op U vertrouwd.


Soli Deo Gloria!

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten