zondag 1 juni 2014


Wat een wonder...


Wat een wonder van genade,
dat God al van mij wist
voor de grondlegging van deze wereld,
Hij zich in mij niet heeft vergist.


Wat een wonder van genade,
dat Jezus voor mijn zonden stierf
voordat ik geboren was,
dat heil ver voor mijn bestaan verwierf.


Wat een wonder van genade,
viel mij hier op aard ten deel,
dat is voor mij alleen van waarde
wat God in Christus voor mij beveelt.


Wat een wonder van genade,
dat God niet doet naar mijn woord,
want dat heeft geen enkele waarde,
alleen wat ik door Zijn Geest heb gehoord.


Wat een wonder van genade,
is Gods oneindige overvloed
van liefde gelijk een vader
die het allerbeste voor zijn kinderen doet.


Wat een wonder van genade,
die onoverwinnelijk blijkt
in de liefde van God mijn Vader,
waarop ik in Christus op Hem lijk.


Wat een wonder te zijn genezen,
als Zijn genade er niet meer is,
omdat ik geen zondaar meer kan wezen,
daar waar ik God mijn Vader nooit meer mis!


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten