dinsdag 24 juni 2014


Mezelf zijn!



Ik mag mezelf zijn,
door Gods eigendom te wezen,
Hij kocht mij in Jezus bloed rein
om voor Hem te kunnen leven.


Ik mag mezelf zijn,
maar niet van mezelf wezen,
wil ik in Christus van God zijn,
dan moet ik naar Zijn wet leven.


Ik mag mezelf zijn,
geen eigendom van anderen wezen,
omdat ik alleen van God mag zijn,
hoef ik daarom geen mens te vrezen.


Ik mag mezelf zijn,
omdat Christus liefde mij overwon,
want door Hem is het God,
die met mij opnieuw begon.


Ik mag mezelf zijn,
maar ik ben wel van een Ander geworden,
waarvan ik eerst niet heb willen zijn,
maar Gods Liefde heeft mij overwonnen.


Ik mag mezelf zijn
door in Christus vrijheid te leven,
maar kan ik mezelf niet zijn,
dan ben ik nog gebonden gebleven.


Ik mag een kind van God zijn
door Christus dood en opstanding leven.
Nu kan ik een schepsel van God zijn,
die Zijn vrijheid aan mij heeft gegeven,
waardoor ik mezelf kan zijn.  


Soli Deo Gloria!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten