vrijdag 3 april 2015


Onvermogen weggenomen!



Wanneer o God mijn onvermogen
Uw grote Naam niet kan verhogen,
waarvoor ben ik dan door U geschapen,
om aan Jezus dood te zijn een moordwapen?


Wanneer o God mijn onvermogen
U en anderen zo velen keren hebt voorgelogen,
terwijl U mij Uw Waarheid liet,
deed ook Petrus dat eens ook niet?


Wanneer o God mijn onvermogen,
om zonder U niet te kunnen geloven,
toch mijn mond zo zeker sprak
over U met een onheilig gemak?


Wanneer o God mijn onvermogen,
Uw liefde mij niet meer zal gedogen,
dan o God versta ik nog Uw liefde niet,
Uw liefde is het die toch mijn schuld niet ziet?


Maar nu o God Uw alvermogen,
mij door Jezus werk in Uw liefde laat geloven,
dan onstaan die vragen bij mij niet,
 mijn hart en mond zullen Uw Naam verhogen!


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten