zaterdag 25 april 2015


Gods liefde...

Joh. 3:16

Gods liefde heb ik gemerkt
daar waar Hij mij tegensprak
in het doen van mijn eigen werk,
waardoor ik de band met Hem brak.


Gods liefde heb ik niet opgemerkt,
daar waar ik mijn zinnen in deed,
ik achte mij toen wel zo sterk,
dat is wat ik nu wel anders weet.


Gods liefde is niet te weerstaan,
dat heb ik met leed moeten leren,
hoe verkeerd ik het heb gedaan,
dat hebt Hij bij mij om willen keren.


Gods liefde is Zijn bestaan,
anders kan Hij niet wezen.
'K zag zo wat ik verkeerd heb gedaan,
waarvoor Zijn Zoon Zijn leven
voor mij heeft moeten geven.


Gods liefde vergaat nimmermeer,
die heeft de dood overwonnen,
'K vraag het nu eerst aan mijn Heer',
voordat ik nu ergens aan ben begonnen.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten