dinsdag 28 april 2015




Nooit hopeloos!

Psalm 33


Hoe hopeloos het ook lijkt,
het geeft aan mij geen reden,
om de hoop maar op te geven,
wat in Jezus opstanding blijkt.


Hoe wanhopig ik mij ook kan voelen,
des te meer roep ik Hem aan,
om te willen weten wat God zal bedoelen
en smeek ik Hem of ik dat mag verstaan.


Hoe radeloos ik ook kan wezen,
des te meer smeek ik mijn God,
of Hij mij Zijn hulp wil geven,
want Hij alleen bepaalt mijn lot.


Hoe uitzichtloos het moment ook is,
weet ik mij zeker aan Hem verbonden
die geen doel van Hem met mij mist,
om mij te verlossen van mijn zonden.


Geen ding geschied er ooit gewisser,
dan het hoogst bevel van des Heere mond,
Zijn Goddelijk almacht spreekt en het is er
Zijn wil geschiedt en 't wordt terstond.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten