dinsdag 14 april 2015


Waar lijk ik op?

2 Kon. 13: 21
Rom. 6:1-23

Het is niet,
dat ik veel op mijn moeder lijk
en maar weinig op mijn vader,
want daardoor is het 
dat ik dit niet zie
en van hun niet kon horen,
dat ik door hun schuld
zonder God hier ben geboren.

Hun schuld in mijn bestaan,
heeft God in de dood
en opstanding,
van Jezus, Zijn Zoon,
dat mij doen verstaan.
Door de liefde van Zijn Vader,
heeft Hij mijn schuld weg gedaan
en leef ik nu van Gods genade.


Gods verbond gaf mij
de ware grond
van Zijn gerechtigheid.
Waardoor ik in Zijn
Waarheids-theolgie
ben in geleid.
Geen kennis zal mij
door Zijn Woord en Geest ontbreken,
daardoor weet ik dat
 het geloof in Hem alleen,
 van Zijn voor mij vergoten bloed,
zal Hij Zijn verbond met mij
nimmermeer verbreken.


Met Hem gekruisigd, gestorven,
begraven en opgestaan.

Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten