zondag 19 april 2015


Gods bestaan


Hebr. 1.


God bestaat niet
omdat ik in Hem geloof,
maar God bestaat,
waardoor ik Hem geloof,
geen ding heeft Hij in mij gelaten,
waardoor ik Hem zou blijven haten.


God bestaat niet
omdat ik in Hem geloof,
maar God bestaat,
omdat Hij in Jezus nam
mijn ijdel ongeloof,
toen Zijn Geest in mij kwam.


God bestaat niet
omdat ik in Hem geloof,
maar God bestaat,
omdat Hij in Jezus nam,
mijn zonden in Zijn dood,
reeds toen ik op aarde kwam.


God bestaat niet
omdat ik in Hem geloof,
maar God bestaat
in Zijn levend Woord
waarin Hij tot mij kwam,
door Zijn Geest heb ik dit gehoord.


God bestaat ja hoor naar
Zijn wet in Zijn Woord,
waarin Zijn recht zich openbaart,
Zijn evangelie ons verklaart
dat God enkel liefde is,
Zijn genade door geloof niet wordt gemist.



Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten