zondag 5 april 2015



Wie ben ik?

Math. 28 : 1-7

Ben ik het Heer',
gelijk de wachter bij Uw graf
of ben ik het Heer',
die zich met de vrouwen af zal vragen,
wie wendt de steen daar af?


Ben ik het Heer',
als de wachters die als doden vielen,
of ben ik het Heer',
die uit angst niet voor U zal knielen,
maar luisteren naar wat de engel sprak.


Ben ik het Heer',
die als de wachters vluchten
en door het hun geboden geld niet meer zuchten,
maar liegen zullen over wat zij zagen,
zoals de huichelaars dat aan hun vroegen.


Ben ik het Heer',
die de engel op zijn woord geloofde
en zich zal haasten om de boodschap
ook aan anderen te vertellen,
dat U Heer', waarlijk bent opgestaan.


Ja, U bent het Heer',
die mij dit laat geloven,
de Heer' is waarlijk opgestaan,
U bent ook mij voorgegaan
naar waar ik U eens zal zien.



Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten