zaterdag 11 april 2015



Heer' ik dank U...


Heer' ik dank U voor Uw Woord,
dat ook ik dat heb gekregen,
door Uw Geest heb ik gehoord,
wat Uw liefde mij wil geven.


Heer' ik dank U elke dag,
die ik alleen van U kan krijgen,
 dat ik deze zo besteden mag,
dat ik van Uw gunst niet kan zwijgen.


Heer' ik dank U elke morgen,
dat ik weer ontwaken mag,
U vraag ik of U wilt zorgen,
dat U bij mij blijft heel de dag.


Heer' ik dank U alle dagen
voor de rijkdom om mij heen,
in mijn vrouw en kinderen,
ja Heer' die gaf U mij alleen.


Heer' ik dank U voor het wonder,
dat het een wonder blijven mag,
hoe U mijn zonden heeft vergeven,
laat dat zo blijven zo lang ik leef.


Heer' ik dank U elke avond
voor Uw bewaring van die dag,
die in Uw levend teken stond,
waar ik U voor danken mag.


Heer' ik dank U voor de nacht,
waarin ik mijzelf niet kan bewaken,
zoals dat ook is overdag,
dank dat ik alles aan U overgeven mag.


Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten