zondag 23 juni 2013

Alleen Gods Woord
lezen de Judasbrief 

O God ik vraag alleen om Uw Woord
en wil van niets anders meer weten,
dan dat wat ik door Geest hoort,
ach laat mij Uw Woord nooit meer vergeten.

O God ik vraag alleen om Uw Woord,
om de strijd naar eer en geweten te strijden,
met wapenen die bij Uw liefde behoort,
mij daarin alleen te zullen verblijden.

O God ik vraag alleen om Uw Woord,
laat mij nergens anders door storen,
als Uw Geest mij de oren doorboord,
om Recht en de Waarheid van U te horen.

O God ik vraag alleen om Uw Woord,
wat dan niemand bij mij weg kan nemen,
omdat ik dat door Uw Geest heb gehoord
dat Satan dat mij niet kan ontvremen.

O God ik vraag alleen om Uw Woord,
daar dit het eninge wapen kan wezen,
tegen verleidingen moeite en helsepijn,
waar Uw Woord mij van zal genezen.

O God ik vraag alleen om Uw Woord
om in deze zware tijden te strijden,
waarin U mijn gebed dan verhoord,
als ook ik hier bitter moet lijden.

Mijn God ik dank U nu om Uw Woord
wat Uw diennaar mij hebt verkondigd,
die van Uw Geest dat heeft gehoord
ja, dat is Uw Woord wat mij verwonderd!

Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten