zondag 9 juni 2013

Worden die je bent!


Ik hoef mij niet anders voor te doen,
God weet wel wie ik ben.
Dat leven is geen leven naar 't fatsoen,
maar een leven wat ik zonder God niet ken.



Ik hoef mij niet anders voor te doen,
want ik ben toch geen kamelejon,
Te leven alsof ik mij zo makkelijk verzoen,
vergeten ben dat ik dit leven met schuld begon.



Ik hoef mij niet anders voor te doen,
zo dat niemand mij meer herkent,
Een leven vol van onfatsoen,
dat is mijn leven wat ik voor hen dan ben.



Ik hoef mij niet anders voor te doen,
dan dat God van mij verlangt.
Een leven dat door Christus is verzoend,
waarin ik met Hem aan het kruishout hangt.



Christus heeft zich niet anders voor gedaan,
dan dat Hij voor mij en voor anderen is,
Gods Geest laat door Zijn Wet en Woord verstaan,
dat er voor ons verkeerde doen er vergiffenis is.



God heeft in Christus ons voorgedaan,
wat een leven zonder zonden is.
Wie dat door Zijn Geest zal hebben verstaan,
die heeft voor zijn schuld dan al vergiffenis.




God heeft zich nooit anders voorgedaan,
dan dat Hij in Christus Liefde is.
De mens die Gods Liefde niet kan weerstaan
die weet dat Hij alles zonder God mist.




Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten