zaterdag 15 juni 2013


Door U kan ik U vragen!

melodie: Gezang 2114 N.H.Bundel
Ach blijf met Uw genade... 


1. Heer', blijf bij mij op aarde
hier in de duis'tre nacht,
met 't licht van Uw genade
ja, in Uw grote kracht.


2. Wil mij o Heer' behouden,
van 't kwaad dat bij mij woont,
gevoed door Satans woede,
die Heer', Uw almacht hoont.


3. O Heer' geef mij Uw zegen,
waarin U mij verdraagt.
Houd Heer' Uw Geest niet tegen,
maak dat ik naar Hem vraagt.


4. Wil Heer' een woning maken,
waarin Uw Geest dan woont.
Dat niemand die kan kraken,
dan is 't nooit onbewoond.


5. Vergeef mij al mijn zonden,
die door mij zijn gedaan,
door Uw wet zijn gevonden,
wat ik niet heb gedaan.


6. Uw Waarheid van genade,
waar 't recht in is beslist.
Zal zijn de grootste waarde,
daar U zich niet vergist.


7. Laat rust en vrede wonen,
in 't hart door U bereid,
'k zal U met dank bekronen,
nu en in eeuwigheid.


Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten