vrijdag 14 juni 2013

Niet ik maar Hij!


Ik hoor er bij,
waar ik zit op de door mij gekozen plek,
Ik hoor bij wat daar gebeurt er niet bij,
dat is de reden van mijn vertrek.


Ik leef op deze aarde,
wordt daar in alles uitgedaagd.
Wat is daarvan voor mij van waarde,
een antwoord wat God mij vraagt.


Ik maakte mijn eigen keus,
in wat ik doe of waar ik ben,
Maar God maakte mij als die reus,
zoals ik die bij de kleine David ken.


Hij velde met een platte steen,
Die spotter neer, zakte door zijn been.
Het volk dat hem toen loofde,
wist toen nog niet dat David 
in Zijn God geloofde.


Ik ben gesneuveld in Gods recht,
met Christus gekruisigd die nu voor mij biddende vecht.
Door Hem leeft mijn ik niet meer in mij,
Mijn Jezus kocht met Zijn bloed
ook mij de spotter vrij!


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten