zaterdag 15 juni 2013

Eén zijn!


 Johannes 21: 20-22

Heer', laat mij wezen
zoals U voor mij bent.
Onder de miljoenen die mens zijn
zoals U er maar één van kent.
Waardoor ik Uw Liefde
Heer' Jezus Christus ervaart,
alsof er tussen ons
niemand anders meer bestaat.

Dan zal ik mij met geen ander meten
de ander zal ook de enige van U zijn
die onder de miljoenen,
 U nooit als hun Zaligmaker
meer kunnen vergeten.

Heer', U bent van de Vader uitgegaan,
heeft volmaakt aan Zijn Recht voldaan.
Ik en de Vader zijn Eén,
dat is het Woord wat U spreekt,
zodat daar niemand anders op leek.
Uw Geest laat mij dit verstaan,
omdat Uw Waarheid van God is uitgegaan.

Zoals U bent Heer', is er maar Eén,
U trok ontelbare mensen
om God onze Vader heen.
U ging hen voor in het gebed,
U bent het die op de uitverkorenen let.

De prijs van Gods Liefde
heeft U voor ons betaald,
De schuld van onze zonden
is door Uw kruisdood weg gehaald.
Zo uniek kan U alleen maar wezen,
die ons één in de Vader doet zijn.
U bent mij van de Vader gegeven,
Hij kan alleen door U
mijn God en Vader zijn.

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten