vrijdag 14 juni 2013


Vergeven en vergeten!
 Hebreën 8:12


God weigert van mij te bewaren,
de schulden die ik heb gemaakt,
waar mijn oog op blijft staren
is in Zijn Zoon kwijt geraakt.


God wil er niet meer aan denken,
aan alles wat ik Hem misdeet,
Hij wil mij Zijn genade schenken,
Hij is het die mijn schuld vergeet.


God wil mij kwalijk nemen,
als ik Hem steeds wantrouw,
als ik Hem mijn schuld niet wil geven,
met een oprecht hart van berouw.


God heeft het mij bewezen,
in Jezus Christus bloed.
dat Hij kan vergeven en vergeten,
wat niemand kan zo Hij dat doet.


God wil mijn Vader wezen,
als ik Zijn kind wil zijn.
Zijn eigen Zoon heeft mij genezen,
van al mijn schulden, zorg en pijn.


God wil voor zondaars wezen,
de God die Liefde is,
die Zijn Wet en Waarheid vrezen,
waarin het spotten wordt gemist.


God wil mijn Herschepper wezen,
Gods Geest die mij bekeert,
om Hem gehoorzaam te wezen
ja, dat heb ik van God geleerd!


Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten