zondag 2 juni 2013

 
Bidden en danken,
Melodie: Gezang 107 zingt gij afgelegen landen 
 
 
 
1. Heer' Uw Geest leert mij de vragen,
die U wil dat ik die stel.
Geef mij krachten om te dragen,
Heer' ik weet U heeft die wel,
om mijn weg met U te gaan,
help mij Heer' en wijst die aan.
 
 
2. Heer' Uw kracht is onontbeerlijk,
om hier niet alleen te gaan.
Zonder U ben ik niet eerlijk,
blijf ik ver bij U vandaan.
Pak o Heer' mij bij de hand,
leid mij naar Uw Vaderland.
 
 
3. Heer' leer mij naar U te zoeken
waar Uw Geest mij daartoe lokt,
trek mij weg uit al die hoeken,
waar ik Heer' mij in verstopt.
Steek Uw licht hier in mij aan,
Uw Woord zien kan en verstaan.
 
 
4. Heer' Uw licht en liefde schijnen
waar Uw wet hier wordt gedaan.
Laat Uw waarheid niet verdwijnen,
door Uw Geest die doen verstaan.
Geef mij Uw vrijmoedigheid,
op de weg die naar God leidt.
 
 
5. Heer' U bent van God gegeven,
om Zijn wil voor mij te doen,
Door Uw liefde kan ik leven,
omdat U mijn schuld verzoent.
Leer mij U te danken Heer',
dagelijks steeds meer en meer!
 
 
Soli Deo Gloria!
 
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten