vrijdag 23 augustus 2013

Door het dal...

lezen: psalm 23


Al ging ik ook door het dal
waaraan ik niet kan ontkomen,
dan bent U het Heer' waarvoor ik val
zo wordt ik door U opgericht
en tot U genomen.


Al ging ik ook door het dal,
waardoor Uw Kerk is thuis gekomen,
waarin ook ik U aanbidden zal,
Die mijn schuld op U heeft genomen.


Al ging ik ook door het dal,
waar U mijn Heiland voor bent gegaan,
daar zal ik U dankende loven, boven al
voor wat U voor mij hebt gedaan.


Al ging ik ook door het dal,
in de schaduw van de dood,
dan bent U het die bij mij blijven zal,
en mij verloste uit die grootste nood.


Al ging ik door het dal,
waarin U mij hebt gebracht,
dit wetende, zal
ik aan U heb gedacht,
Uw grote Naam boven alle naam verhogen!


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten