vrijdag 23 augustus 2013


Lege handen opheffen naar omhoog!

Psalm 141: 2


'k Wil Heer' mijn lege handen,
voor U alleen ontvouwen,
waaruit U nam mijn schande,
schenk daarin Uw vertrouwen.


Laat Heer' mijn lege handen,
nu worden toegerust,
met hulp van U, ontbinden die banden,
bij die gebonden zijn aan eigen lust.


Geef Heer' mijn lege handen
te doen wat U mij vraagt,
de zonden schuld en schande
aan U overdraagt.


Geef Heer' mijn lege handen,
een taak door U bereidt,
hulp te geven aan and'ren,
die in hun nood bezwijkt.


Geef Heer' mijn lege handen,
de taken opgelegd,
ontbonden van Satans banden,
gevuld met 't Goddelijk recht.


Geef Heer' mij gevulde handen
met Uw gunst die U bewoog,
Laat Uw genade daar in landen,
met dankbaarheid opheffen naar omhoog!


Soli Deo Gloria!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten