woensdag 19 februari 2014

 
Alles of niets!
 
 
 
Niets zal ik meer missen
met Jezus in mijn hart,
mij dan niet meer vergissen
in geen strik zijn verward.
 
 
Niets zal ik meer missen
met Jezus aan mijn zij,
die mijn zonden wilde wissen,
want Jezus houdt van mij.
 
 
Niets zal ik meer missen
met Hem heb ik genoeg,
Hem laat ik nu beslissen,
die mij altijd al verdroeg.
 
 
Niets zal ik meer missen
Hij houdt Zijn oog op mij,
waardoor ik mij niet kan vergissen,
Hij houdt mij van schulden vrij.
 
 
Niets zal ik meer missen
geen zonde blijft in mij,
wanneer Hij dat zal beslissen,
nu is jouw tijd voorbij.
 
 
Nog kan ik mij vergissen
in de dingen die ik doe,
mijn tranen daarvoor wissen
O God dat maakt mij moe.
 
 
God zal over mij beslissen,
Hij kan zich niet vergissen.
Hij die mij in Zijn Zoons bloed ziet,
geeft mij alles, want zonder Hem heb ik niets!
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten