zondag 23 februari 2014

 
 
Gods Liefde is...
 
 
 
...nooit te veel,
niet te weinig,
altijd genoeg
God is in Zijn Liefde
 oneindig goed.
 
 
 
 
Veel te weinig,
lang niet genoeg,
is mijn dank op aarde
voor Gods Liefde
 die mij in Zijn Zoon verdroeg.
 
 
 
 
Al mijn dagen
in deze tijd,
behoren te zijn
aan Gods eer gewijd,
zonder berouw of spijt.
 
 
 
 
Vele momenten
geeft God mij aan,
om te onderzoeken
om Zijn wil met
mij te verstaan.
 
 
 
 
Veel van mijn tijd
heb ik besteed,
aan eigen belangen
zonder naar Gods
 wederkomst te verlangen.
 
 
 
 
Maar Gods geduld
is nog bij mij
Zijn Liefde in Jezus vervuld
maakte mij zonden vrij,
Hij nam mijn schuld.



Gods Liefde verblijdt
mij ten alle tijd,
God die bij mij blijft,
mijn lied en dank
zijn aan Hem gewijd.




Met eerbied kniel ik neer
voor de Liefde van mijn Heer',
die voor mijn tekorten stierf
vergeving voor mij verwierf,
alle dagen weer.
 
 
 

Nooit te veel,
niet te weinig,
                                           altijd genoeg
is Gods Liefde
voor mij oneindig goed!
 
 
Soli Deo Gloria!

 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten