woensdag 12 februari 2014

 
Zo groot is God!
 
 
 
 
Hoe wonderlijk groot is onze God,
geen prijs is Hem te hoog
voor die door Hem gevonden wordt,
zijn knieën voor Hem boog.
 
 
 
 
Hoe wonderlijk groot is onze God,
die ons wil redden uit de nood,
Hij gaf daarvoor Zijn eigen Zoon,
die ging voor ons in de dood.
 
 
 
 
Hoe wonderlijk groot is onze God,
Hij weet van ieder mens
die in een erbarmelijk zondaars lot,
toch redding krijgt zoals God dat wenst.
 
 
 
 
Hoe wonderlijk groot is onze God
voor hem of haar die Hem niet verwacht,
door het gebed dat tot God gezonden wordt
van Zijn Zoon en zijn kinderen, dag en nacht.
 
 
 
 
Hoe wonderlijk groot is onze God,
die in Zijn onoverwinnelijke kracht,
ondanks Zijn Zoons dodelijk lot,
Hem uit de dood weer tot Zich bracht.
 
 
 
Hoe wonderlijk groot is onze God,
die zondaars tot Hem trekt,
die niets van God meer hadden verwacht,
heeft hen uit hun geestelijke dood opgewekt.
 
 
 
Zo groot en wonderlijk is mijn God,
dat Hij mij oprichtte uit het slijk,
waarin ik mij gewenteld had,
mijn God is goed en groot, onovertrefbaar rijk!
 
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 
 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten