maandag 10 februari 2014

 

De Heere...
 
melodie: Ach blijf met Uw genade...
 
 
 
1. De Heer' is mij genadig
dat blijkt nog elke dag,
daarvoor Zijn lof zo waardig,
die ik Hem brengen mag.
 
 
 
 
2. De Heer' gaf mij de woorden
die ik Hem zingen mag,
omdat Hij van mij hoorde
de vragen van deez' dag.
 
 
 
 
3. De Heer' zal antwoord geven
Hij die dat heeft beloofd,
't staat in Zijn boek geschreven
voor die in Hem gelooft.
 
 
 
 
4. De Heer' wil op mijn smeken
vergeven wat 'k misdeed,
de kracht van Satan breken,
waardoor hij van mij week.
 
 
 
 
5. De Heer' wil mij bewaren
te midden van de strijd,
verlost mij eens van d' aarde
waar ik nog zoveel lijd.
 
 
 
 
6. De Heer' laat mij getuigen
aan mensen om mij heen,
voor hen mijn knieën buigen,
met Hem dan nooit alleen.
 
 
 
7. De Heer' bewaart de zijnen,
die midden in de dood
door vele droefheid kwijnen,
Hem roepen in hun nood.
 
 
 
Soli Deo Gloria!
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten