dinsdag 11 februari 2014

Verheugd getuige zijn!
 
melodie: Ik bouw op U (J.Sibelius)


1. Ik zing een lied
om wat Gods Geest mij leerde,
God die mij ziet,
mijn weg naar Hem toekeerde,
liet mij verstaan
wat ik van Hem niet meer wist,
nu weet ik wel
hoe ik mij heb vergist,
mijn hart verheugt
 in mij door Hem, die schuld wist
daarom zing ik mijn lied 
ja nu voor Hem.

 
2. Zing met mij mee
een loflied op Zijn werken
door wat Hij deed
laat Hem dit nu merken,
neem van Hem aan
wat Hij in Jezus bloed gaf,
Hij nam op zich
 voor God alleen de straf,
ja, ging voor ons 
de gang naar kruis en het graf
wees nu verheugd
wat God in Hem ons gaf.


3. Zie Heer' ons saam
de lofzang voor U zingen,
maak ons bekwaam
om van al de dingen
hier op de aard
van U te gaan getuigen,
zodat aldaar
zij ook voor U buigen,
o Heer' maak waar
wie U voor hen nog wilt zijn,
'k verlang steeds meer
om met hen één te zijn!


Soli Deo Gloria!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten