zondag 16 november 2014




Daar...


... is geen twist of tweedracht,
daar waar God mij verwacht
het zal voor Hem eeuwige vreugde zijn
door Hem en voor ons zijn aangebracht.


Daar is geen geschrei of geween,
daar is geen moeite of verdriet.
Daar is vrede en blijdschap alleen,
daar waar ik God mijn schepper zie.


Daar is geen honger of dorst, 
daar is geen oorlogsgeweld.
Daar vraagt niemand wat het kost,
daar is vrede en liefde wat telt.


Daar wordt niet getrouwd of gescheiden, 
daar zullen wij ons in- en met elkaar verblijden.
Daar bestaan geen leugens of haat,
daar is het waar alles uit liefde gaat. 


Daar is geen dood, hel of graf,
daar neemt geen dief mij iets af.
Daar word ik door niets meer verleid,
daar ben ik nooit te vroeg of te laat
daar ben je niet vertraagd maar eeuwig op tijd.


Daar is geen twijfel, hoop of geloof, 
daar is alles eeuwig zeker, 
het is zeker want God geeft wat Hij belooft.


Soli Deo Gloria! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten