maandag 24 november 2014


De sleutel!


Deze sleutel geeft mij toegang tot
het kunnen en willen doen
van de wil van God,
waardoor ik opnieuw geboren word. 


Die sleutel heet hier ook mijn geloof
in God mijn Vader mijn Opperhoofd.
Deze sleutel heeft Hij mij geschonken,
door Zijn Zoon waarin ik geloof.


Die sleutel is als een onmisbaar element,
die mij de toegang tot Jezus verleend.
 Ja die dood is geweest maar nu weer leeft,
Hij is het waardoor God mijn schuld vergeeft.


Die sleutel past alleen op Hem,
daar kan niets anders voor komen,
door die Sleutel* hoor ik Zijn stem,
daardoor gaat Gods Woord voor mij open.


Die sleutel doet de dood voor mij op slot,
waardoor ik opnieuw aan mijn Schepper
de eeuwig levende, God verbonden word,
daar zal ik eenmaal levend',
dankend' en aanbiddend' voor Hem staan.


Soli Deo Gloria!

* Gods Geest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten