zondag 16 november 2014


Mijn hemelse Vader...


Mijn Vader die in de hemel is
maar door Zijn Geest dichtbij,
waardoor ik Hem nooit meer mis,
want zo waakt Hij over mij.


Mijn Vader die in de hemel is,
daar kijk ik rijkhalzend naar uit.
Daar waar mijn Heiland gewis
ook een plaats voor mij bereidt.


Mijn Vader die in hemel is,
waakt over mij hier op aard,
Hij is het die mij voor satans list
en verleidingen veilig bewaard.


Mijn Vader die in de hemel is,
Hij is het die mij verheugd en verblijd.
Zijn doel met mij wordt niet gemist,
doordat Jezus werk mij van schuld heeft bevrijd.


Mijn Vader die in de hemel is,
kan niet mijn aardse vader zijn.
Mijn sterfelijk lichaam neemt Hij weg,
Hij zal het gelijk aan Christus doen zijn.


Mijn Vader die door Zijn Zoon,
ook onze Vader wilde zijn.
Verheugt zich met al de zijnen,
wanneer wij tot lofprijzing
voor eeuwig bij Hem zullen zijn.




Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten