zaterdag 8 november 2014



Niet bang zijn!



Ik hoef niet bang te zijn,
maar ik ben het maar al te vaak,
want ik voel mij veel te klein
in de dingen die een ander maakt.


Ik hoef niet bang te zijn
voor mensen met grote monden,
zij vinden mij toch maar klein
en hebben niets aan mij gevonden.


Ik hoef niet bang te zijn
voor ziekte of voor dood,
maar Heer', mijn hartje is zo klein,
en U vind ik voor mij te groot.


Ik hoef niet bang te zijn
voor oorlog of geweld,
ook al ben ik daarbij piepklein,
Gods macht voor mij die telt.


Ik hoef niet bang te zijn,
voor satans aanlokkelijkheden,
U Heer' maakte hem heel klein, 
toen U aan het kruis tegen hem heeft gestreden.


Ik hoef niet bang te zijn,
in stormen en gevaar,
met U kan ik lopen op de golven,
U kunt mij alleen daar bewaren.


Ik hoef niet bang te zijn,
want U bent voor mij in de angst gekomen,
waar U in de hel mijn angst heeft weggenomen,
door U kan ik niet bang meer zijn.




Soli Deo Gloria!

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten