maandag 18 maart 2013

ÉÉN

Als jij in Gods Woord en Geest
Zijn keus voor jou leest.
Is God het die voor jouw kiest,
Zijn leven in Christus voor jou verliest.
Zal je dat blijven tegenspreken,
dan zal dat je eens op gaan breken.

Het is niet mijn woord wat jou zegt,
dat God doet naar Zijn Waarheid en Recht.
ook ik heb dat eerst tegengesproken,
maar God in Christus heeft dat doorbroken.
Geen mens geloofd en doet wat God zegt,
tenzij hij zich verliest in Gods heilig Recht.

Het is niet jouw woord wat mij leert,
hoe ik tot God kan worden bekeerd.
Er is er maar Één die dat kan,
dat is God-drieënig, mijn Maker mijn Man.
Geen mens die Gods liefde kan tegenstaan.
Alleen de mens die geloofd wat God,
in Christus verzoenend werk voor hem heeft gedaan!

Die biedt God Zijn Vrede,
door Christus werk, voor eeuwig aan!

Geloof jij dat?

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten