vrijdag 29 maart 2013

Opgenomen en gewist!

Als op een webcam opgenomen
zal ik in 't eeuwig oordeel,
mijn hele leven langs zien komen,
niets zal daarop worden gemist
ook wat ik  lang al was vergeten,
God zal een ieder laten weten.
ook wat mijn dierbaarste niet wist.

De webcam zal niet worden gewist
daar waar ik  hier mij heb vergist,
door niet in Gods Zoon te geloven.
Want dat beeld zal worden gewist
wat in Zijn bloed gewassen is.
Laat mij in Uwe gunst van boven,
 in Uw verzoenend bloed geloven.

U Heer' in Uw verschrik'lijk lijden
heeft hier op aard mijn schuld gevoeld,
Uw wilde mij hier van bevrijden,
dat is wat Uwe liefd'  bedoelt.
O laat mij bij Uw kruishout buigen,
voor wat U hier eens hebt gedaan,
Laat mij nu mijne schuld betuigen,
wat niet meer op die "film" zal staan!

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten