vrijdag 15 maart 2013

Zeker weten!

Er is geen alternatief!
God heeft de zondaar lief,
die daardoor in God geloofd,
van Satans macht beroofd,
in Christus aan God verbonden,
Die hem vergeeft al zijn zonden.

Zolang die zondaren  leven,
hun lichamen het nog niet begeven,
strijden hun zielen tegen de lichamen,
om zich in Gods wil te bekwamen.
Die mensen zijn hier niet thuis,

leven hier in een sterflijk huis.

Worden alle mens behouden,
die uitzichzelf op God vertrouwen?
Dat kan zo geen liefde wezen,
die God in Christus hun heeft bewezen!
Leg deze vraag aan de voet van Zijn kruis,
Gods Geest brengt het antwoord bij u thuis!

Er is geen alternatief!
God heeft de zondaar lief,
die in Christus bloed zijn gevonden,
geloven in de vergeving van hun zonden.
Gods liefde wordt eenmaal het meest betreurd,

door hen die nu Zijn liefde hebben afgekeurd!

Hoe zeker mag ik het weten,
dat God mij niet zal vergeten,
om Zijn liefde aan mij te bewijzen,
alvorens ik onsterflijk uit het graf zal verrijzen?
God is het Die door Zijn Geest in mijn ziel zegt;

dat er genade is in Zijn Waarheid en Zijn Recht!

Soli Deo Gloria!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten