zondag 10 maart 2013


Verstaan  melodie: Ik wil mij gaan vertroosten... Gezang 174

1. Laat mij Uw Naam belijden
voor wie U bent voor mij.
Die eens ook mij bevrijdde,
kocht met Uw bloed mij vrij.
Zo zal een ieder weten
waarvoor U hier eens leed.
Geen mens kan dat vergeten,
die dit van U dan weet.

2. Leer ons dan ons te schamen,
voor wat U aangedaan.
Uw Geest laat ons beamen
en nu Uw Woord verstaan.
O Heer', Uw bitter lijden,
het komt door onze schuld
waarvan U ons bevrijdde,
U hebt Gods wet vervuld.

3. Hoe groot is dan Uw liefde,
als ik die mag verstaan.
U bent dan mijn geliefde,
hoewel ik 't heb gedaan.
Hoe groot is toch het wonder,
dat U mij openbaart.
Nu kan ik Heer', niet zonder,
Uw Geest het mij verklaart.

4. Zo zal ik Gode zingen,
voor wat U voor mij deed.
Ja al deez' grote dingen
die ik nooit meer vergeet.
U wilt mij onderhouden
doet dat met brood en wijn.
U geeft mij het vertrouwen,
dat ik Uw kind mag zijn!

5. Laat ons de lofzang zingen,
voor al wat U  ons gaf
al deze grote dingen,
neemt ons de dood niet af.
Wij zullen met U leven,
die opstond uit de dood.
U eeuwig dankbaar wezen,
Ja Heer' U bent zo groot!

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten