zondag 31 maart 2013

Vreest wel of niet!?
 
 
Vreest niet,
het woord van Mijn mond
en ziet
geloof het terstond,
dat Jezus
opstond uit het graf,
dat dan geen vrees
er meer voor ons was.
 
Vreest niet
U die met angst in nood
bloed zweet
voor onze grote nood
waarin wij zonder U
moeten sterven
een eeuwige dood.
 
Vreest niet,
geloof alleen
ja Heer' buiten U
blijven wij alleen
door onze zonden
voor eeuwig
aan Satan gebonden.
 
Vreest niet,
zegt U
daar waar U verschijnt,
de vrees
door U verdwijnt.
Daar waar wij blijven vrezen
kan er bij ons geen geloof
in U wezen.
 
Vreest niet
zegt U
voor dood hel of graf.
Ik ben er geweest
voor u
nam weg
de eeuwige straf.
vreest al deze niet!
 
Vreest God
en houd Zijn geboden,
waar Hij Mij
voor hebt laten doden.
Maar vreest Mij niet;
die tot u zeg
ik neem
de vrees bij u weg.
 
Vreest hem
die u
eeuwig laat lijden,
omdat u niet gelooft
in mijn dood
om u te bevrijden.
Vreest hem
waardoor u Mij
niet ziet!
 
Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten