zondag 3 maart 2013


In de nood bidden
melodie: Psalm 134

1. Heer, houd mij vast op dat moment,
daar waar Uw Naam niet wordt erkent,
sla daar Uw armen om mij heen,
Ja Heer', laat mij daar niet alleen.

2. Schenk mij de kracht die nodig is,
daar waar mijn ziel juist U zo mist.
Laat dan Uw Geest mij U doen zien,
hoe U het recht op mij verdient.

3. De leugens zijn zo sterk nabij,
daar waar men mij steeds weer verleid,
om dat te doen wat U verbiedt,
laat juist daar, dat Uw wil geschied.

4. Laat mij daar spreken van Uw kruis,
getuigen van Uw Vaders huis,
waar U voor onze zwakheid bidt.
daar heel dicht naast Uw Vader zit.

5. O God die ons ten schilde zijt
en ons uit alle ramp bevrijdt,
verlost ons van die Satans macht,
toont ons Uw Goddelijke kracht.

6. Laat daar Uw Woord voor ons dan zijn,
een zegen als een groot fontein,
waardoor de schuld wordt afgewist,
Uw hulp aan ons niet wordt gemist.

7. O Heiland die mij dan geneest,
maakt dat mijn hart Uw wetten vreest.
Opdat mijn ziel die door U leeft,
Drie-enig God de eer dan geeft.

Soli Deo Gloria!    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten