woensdag 6 maart 2013

 Liefde alleen
 melodie: Psalm 43

1. O God, wil mij ter hulpe wezen,
daar waar mijn oog en hart niet ziet,
wat in Uw wetboek staat geschreven.
Breng door Uw Geest in mij tot leven,
dat recht door U is aangezegd,
door Hem wordt uitgelegd.

2. O God, laat mij door Hem ontdekken,
De liefde die U mij bewees.
Tot schaamte in mij nu verwekken,
Wil mij door Uwe woorden trekken.
Laat mij het wonder door Hem zien,
dat ik Uw wetten  dien.

3. Dan zal o God mij duid'lijk wezen,
de oorzaak van mijn grote schuld.
Wil mij om Christus wil vergeven,
Hij heeft Zijn bloed voor mij gegeven.
Laat door geloof mij dit nu zien,
hoe Hij gena' verdient.

4. Zo zal mijn hart en mond belijden,
o God hoe groot U bent voor mij,
Die door Uw Zoon mij wilt bevrijden,
genade schonk in dood en lijden,
Zo zingt mijn ziel met hart en mond
Uw liefd' de wereld rond.

Soli Deo Gloria!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten