dinsdag 12 maart 2013

Ik verheug mij in God...

Ik verheug mij in God,
in Wie ik rust heb gevonden.
Hij bepaalt hier mijn lot,
heeft mij van onrust ontbonden.

Ik verheug mij in God,
die mij het leven schenkt,
zo kan ik komen tot,
mijn God aan wie ik denkt.

Ik verheug mij in God,
die mijn schuld heeft vergeven,
In smaad en in spot,
heeft Hij voor mij geleden,

Ik verheug mij in God
in Wie mijn blijdschap zich bevind
zo laat Hij mij komen tot
Hem in wie ik mijn Vader vind.

Ik verheug mij in God
die in Zijn Zoon mij nu kent,
om dat Hij in Jezus bloed
mij de verlossing schenkt.

Ik verheugt mij in God,
die mij door Zijn Woord en Geest
doet verstaan de biitere spot
waardoor Hij mij geneest.

Ik verheugt mij in God
Vader , Zoon en de Geest,
Één drie-enige God,
die mij lief heeft en brengt naar Zijn feest!

Soli Deo Gloria!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten